Hirdetés
A közelmúltban tizedik születésnapját ünneplő közösségi oldal óriás, a Facebook napjaink egyik legfontosabb online marketingfelülete. A légitársaságok mindent megtesztnek azért, hogy a közösségi kapcsolatokat felhasználva még közelebb jussanak vásárlóikhoz. A like-okért és követőkért folytatott harcban eddig a KLM áll oldala nyerésre, íme az aktuális top 10-es lista:A 10 legnépserűbb légitársaság a facebook-on (2014. február)
- KLM (5,035,134 “Like”)
- Southwest Airlines (4,159,554 “Like”)
- Turkish Airlines USA (3,534,189 “Like”)
- Turkish Airlines Turkiye (3,534,151 “Like”)
- Turkish Airlines Global (3,534,146 “Like”)
- Turkish Airlines Deutschland (3,534,144 “Like”)
- Turkish Airlines Canada (3,533,979 ”Like”)
- Qatar Airways (3,506,561 “Like”)
- Air France (3,151,963 “Like”)
- Azul (2,876,940 ”Like”)
A Turkish Airlines több helyezést is elcsípett a 10-es listán. Összes facebook követőinek száma eléri a 17,6 millió felhasználót, így az abszolút első helyezés a török légitársaságé.