A Mariott szállodalánc meghallva az idők szavát az online marketing kulcsterületére fókuszál. A közelmúltban nyitották meg kizárólag utazással kapcsolatos egyedi tartalmakat előállító stúdiójukat, amely elsősorban vizuálisan próbál meg hatást gyakorolni a célközönségre. Rövid és szórakoztató játékfilmeik és klipjeik kizárólag az internet számára készülnek.A virálisan terjedő tartalmakkal közvetetten próbálják majd becsempészni a köztudatba a Mariott szállodák egyedi szolgáltatásait, így szeretnének közelebb kerülni a fogyasztókhoz.A Mariott filmek első darabja most készült el, a Two Bellmen címet viselő alkotás két szállodai portás kalandos történetét dolgozza fel, akik sikerrel akadályoznak meg egy műkincsrablást.Íme a film előzetese:
Vajon a Red Bull és a GoPro mintájára sikerülni fog-e a Mariottnak uralnia az online világot és segítségével jelentős forgalmat generálnia? Ezzel kapcsolatban sokan szkeptikusak. Mindenesetre az új stúdió már gőzerővel dolgozik a netsorozatokon, koncerfilmeken és egyéb szórakoztató tartalmakon , melyek önfeledt szórakoztatást ígérnek és persze utazásra is inspirálnak.

A Mariott lesz a világ legnagyobb utazási tartalomszolgáltatója?
Hirdetés